Փետրվարի 8-ից մինչև 12-ը. ուսումնական գործընթացի համառոտ նկարագրություն

Շաբաթվա ընթացիկ նախագծերը՝
«Թումանյանական օրեր» նախագիծ
Ծիսական նախագիծ
Սովորողների  բլոգներ https://edublogs.org/ հարթակում

Մայրենի
Հովհաննես Թումանյան
«Աղվես» բերանացի սովորում ենք և առաջադրանքները կատարում ենք.
«Մի կաթիլ մեղրը»բերանացի սովորում ենք և առաջադրանքները կատարում ենք
Մաթեմատիկա
Մաթեմատիկա 3. առաջադրանքների փաթեթ #4
Թվի բազմապատկումը 10-ի և 100-ի
Թվի բաժանումը 10-ի և 100-ի
Միանիշ թվի և երկնիշ թվի արտադրյալի գտնելը
Բազմապատկման հատկությունները
Շախմատի դաշտի վանդակների անվանումները
Հայոց լեզու
էջ 61,62,63,64,65 լրացնում ենք
Ես և շրջակա աշխարհը
Ինչո՞վ ես դու նման կամ տարբեր ուրիշներից:
Ինչո՞վ է ամեն մարդ անկրկնելի:
Ինչո՞վ ես լսում, տեսնում, զգում:
Ինչո՞վ են ընտանիքնեը իրար նման:
Ինչպե՞ս եք ընտանիքում հոգում իրար մասին:
Ո՞ր տոնն ես շատ սիրում: Ինչո՞ւ:
Դասարանական քննարկում ենք կազմակերպում, հարցերի պատասխանները գրավոր ամփոփվում են սովորողների բլոգներում:
Տեխնոլոգիա
Պատրաստում ենք <<Բարեկենդանի>> դիմակներ:

Ռուսերեն՝ Գայանե Փարվանյան
Անգլերեն՝ Անի Մրտեյան

Оставьте комментарий