Փետրվարի 3 — մարտի 13
Ստուգատեսին մասնակից են դպրոցը, սովորողներն ու նրանց ըտանիքները։
Նպատակը՝ ստեղծագործությունների միջոցով բացահայտում ու ճանաչում ենք Հ. Թումանյանին:
Խնդիրները՝
- Թումանյանի ստեղծագործությունների յուրացում (բերանացի)
- Թումանյանական մտքի, ստեղծագործության նորովի ուսումնասիրություն, անդրադարձ
- Ստեղծագործությունների ներկայացում, մեկնաբանություն, տարածում
- Համագործակցային աշխատանքների կազմակերպում, խրախուսում
Նախագծային թեմատիկ ուղղություններ՝
- Թումանյանը՝ հեքիաթագիր
- Թումանյանը՝ ընտանիքում
- Թումանյանը՝ թարգմանիչ
- Թումանյանը՝ բանաստեղծ
- Իմ Թումանյանը
- Թումանյանը և երաժշտությունը, արվեստը
- Թումանյանը և մայրենին. կենդանի լեզու
Ստուգատեսի ընթացքում նախատեսվում են՝ դասարանական, խմբային, ընտանեկան հետևյալ նախագծերը.
- Ավագ դասարանների սովորողները կարդում կամ բեմադրում են կրտսեր ընկերների համար
- Կրտսերները՝ պատմում, խաղում են ավագների համար:
- Կազմակերպվում են միջդասարանական, միջդպրոցական ընթերցումներ, հանդիպում- քննարկումներ, վարպետության դասեր
- Կարդում, խաղում են ծնողներն ու սովորողները (ամենատարբեր, կենդանի թատերական ներկայացումներ):
- Թումանյանական կերպարների վերլուծություն:
- «Չար»-ն ու «բարի»-ն, երգիծանքը, Թումանյանի հեքիաթներում:
- Իմաստասիրական միտքը Թումանյանի քառյակներում:
- Թումանյանի ամենահերոսը
Բանաստեղծություններ, որոնք նախատեսված են միասնական ընթերցանության համար
- 1-3 դասարաններ Իրիկուն, ծաղիկները, Շունը, Առաջին ձյունը, Թռչունի մտածմունքը, Մի բաց նամակ ամենքին, Կույրերի կարծիքը, Մարտ, Կանաչ ախպեր, Կռունկներ, Արտուտիկ
- Հ. Թումանյանի մեդիափաթեթ
Օգտվել եմ հետևյալ աղբյուրից
Աշխատանքները ամփոփվում են․․․
Աշխանքի ընթացքը, արդյուքները ամփոփվում, հրապարակվում են ուսումնական բլոգի «Թումանյանական օրեր» բաժնում:
Պատահական չէ, որ գիրք նվիրելու օրը հենց Թումանյանի ծննդյան օրվա հետ է համընկել․․․
Մեդիաընթերցում- ռադիոթատրոն
«Ոսկու կարասը» Հովհաննես Թումանյան, ընթերցի ՛ր և մի հատված ձայնագրի ՛ր։
«Ոսկու կարասը» Հովհաննես Թումանյան
Շնորհավորի՛ր գյուղացիներին նրանց զավակների ամուսնության առթիվ, շնորհավորանքը մուտքագրի՛ր և ուղարկի՛ր։ Հեքիաթը Paint ծրագրով նկարել չմոռանաս։